H&M Trend

Det er nesten så jeg utvikler sosialangst av å gå i butikkene i Oslo- sentrum i det tidsrommet folk begynner å bli ferdige på jobb. Trangt, rotete, og kaos over alt! Så i morra må undertegnede ta seg sammen og komme seg ut døra litt tidligere asså.

Heldigvis startet jeg på H&M og fikk rusle rundt nesten alene i Trend avdelingen. Jeg er generelt glad i H&M, men Trend-linjen deres er ekstra fantastisk. Mye mer spennende snitt,  farger, og stoffer,samtidig som prisen fortsatt ikke er høy. DET liker vi. Etter litt: «Hm,har jeg råd? Jo da, jeg har råd. Eller har jeg egentlig det?» prating med meg selv endte jeg heldigvis på ja og raska med meg en superfin sølvjakke som passer til både inne-og utebruk. Den er nesten litt hard å ta på og ganske baggy i snittet, men siden den er sølvfarget utenpå pynter den opp alt mulig. Jeg tok også en sveiv innom Monki og jammen ble to av tingene jeg hadde sikla på med meg tilbake på hotellet.

(Beklager dårlige bilder, glemte kameraet hjemme på bygda.)

 

 

Merket med , , ,

One thought on “H&M Trend

  1. Mari sier:

    Fantastisk, Mette! Elsker H&M Trend. Jeg vil ha ALT der. Kvaliteten er så utrolig mye bedre og snittene, fasongen, fargene osv. JIISES. Av og til føles det ut som en kurant utgave av Acne. Jeg fikk røsket med meg litt derfra selv denne uken.

    Mye fint du hadde funnet.

Legg igjen en kommentar

