Konklusjon: fin helg

Denne helgen har jeg tilbrakt med min bedre halvdel sin familie. » Svigermormor» fyllte 85 år og ba med alle til å feire helgen på Farris Bad i Larvik (Nordens beste Spa). Jeg har spist fantastisk 3 retters middag med like fantastisk drikke til. Jeg har ledd masse. Kost meg masse. Fått en times deep tissue massasje (som var sårt trengt). Vært på midnattsspa. Og ikke minst, jeg har bada i sjøen! Jepp, no lie. Ser dere trappa som går ned i vannet på første collage? Der tok jeg årets første bad, og nattbad i ett. Friskt! Utrolig hyggelig og veldig godt for kroppen. Takker for en fin helg med en følelse  som sier at det er helt greit å reise på jobb i morra, så mye som jeg har kost meg de siste dagene 🙂

Legg igjen en kommentar

