VIA todayyouinspiredme.blogspot.com

Sjekk ut todayyouinspiredme.blogspot.com

2 thoughts on “VIA todayyouinspiredme.blogspot.com

  1. Nico sier:

    herregud, du legger jo bare ut innlegg som allerede er blogget om?! Du stjeler nesten konsekvent ifra andre bloggere, og reklamerer for det?

    • Hei til deg også. Vet ikke hva du mener med innlegg? Ja, jeg låner bilder fra andre blogger, men jeg har heller aldri gitt uttrykk for at andres bilder er mine egne(kildehenvisninger). Og det å reblogge er nokså vanlig.
      Jeg startet denne bloggen for å dele fine ting jeg finner på nett eller andre steder, være det musikk, mote eller interiør, med andre. Og hvis en annen blogg inspirerer meg så skriver jeg det, og oppfordrer folk til å sjekke den ut. Kan ikke helt se at det er noe negativt ved det. Og at jeg reklamerer med det? Forstår ikke helt hva du mener med det heller?
      Jeg får desverre ikke gjort noe med at du ikke liker min blogg, men det som er så greit er at ingen tvinger deg til å stikke innom her å kikke heller.

Legg igjen en kommentar

