Onsdagsprosjekter

Jeg har en tendens til å gå med masse ideer i hodet over lang tid. Ideer som aldri blir satt ut i live, men bare popper opp i hodet igjen og igjen, og igjen, uten at jeg får gjort noe med det. Problemet er at når jeg da endelig får ut finger`n som det så fint heter så skal lissom helst alle ideene i bruk samtidig, og alltid litt sånn seint på dagen, oftest rett før jeg egentlig burde legge meg. Det resulterer i et kjemperot i stua, da gulvet som regel blir arbeidsbenken, søvnmangel, og eller eller halvferdige sluttprodukter. Uff a meg.  Når sola tok i overkant godt tak på vår vindstille veranda i dag trakk jeg inn og begynte på to slike ting på en gang, likegodt.

Sluttresultatene skal dere selvfølgelig få se senere, forhåpentligvis that is.

(Make your own banner, kjøpt hos Nest i Jacob Aalls gate 13, Oslo)

One thought on “Onsdagsprosjekter

  1. @Hip Spaces sier:

    Spennende 🙂 Gleder meg til å se resultatet!!

Legg igjen en kommentar

