Nye tilskudd til garderoben

Ble en liten shoppingrunde i går. Og med meg hjem ble som vanlig flere ting enn planlagt. Fant en supermyk og deilg hvit genser på salg hos BikBok, vinrød nettingtopp med aztecmønster fra Cubus, samt en fin basic grå t-skjorte. ra samme plass Sandalene fant jeg på H&M. Hennes hadde så mye fint nå, og når jeg kom meg til prøverommet hadde jeg sikkert nærmere 20 hengere på armen! Heldigvis valgte noen ting seg bort selv da de ikke var noe fine på, og jeg endte til slutt med en knall/nesten neonfarget blazer i litt oversizedsnitt, en grå singlet med diamantprint, turkist skjørt som er lengre bak enn fremme, og sist men ikke minst dette glitrende coveret til mobilen. Gleder meg til å mikse og matche det med ting jeg allerede har i garderoben!

Legg igjen en kommentar

