Bye bye butler, limousine service and shopping. Hello dog walking, work, and house cleaning.

Vips så var jeg tilbake i min egen stue. En fantastisk uke i Dubai med min kjæreste person i hele verden er over. Må innrømme at selv om vi følte oss litt som bønder i byen til tider blant alle rikmannsfruene, businessfolka, sjeikene etc, var det helt greit å leve i luksus noen dager altså. 24 timers butler service, rom på strl med en 3 roms i Oslo, som ble vasket to ganger om dagen, bærehjelp, nydelige middager, god drikke, shisha, shopping og total avslappning.

Men det er jo også deilig å komme hjem igjen. Til leiligheten, hunden og vårt egentlige liv.

Tusen takk for en super tur kjære K ! ❤

2 thoughts on “Bye bye butler, limousine service and shopping. Hello dog walking, work, and house cleaning.

  1. Mari sier:

    Satan, for et sted. Så herlig ut. Hatt det helt «ok» kan jeg tenke meg? 😛

    Men hei, sleng ut litt day-pics og skattefunn!

Legg igjen en kommentar

