Smånytt i stua

 

 

 

Jeg må innrømme at det ble mer shopping av klær enn interiørartikler når jeg var på tur nå. Er liksom ikke så mange slike ting man får med seg i kofferten. Men litt ble det. Var innom Virgin Megastore og de hadde veldig mye kule og morsomme ting til hjemmet. Jeg måtte begrense meg litt, men kjøpte bl.a. med meg en sparebøsse i form av en hvit håndgranat og en kaffekopp med pistol hank. Elsker begge tingene og de fikk raskt en plass i stua.  På tax free`n ble det selvfølgelig litt hamstring av gin. Og siden de fleste ginflasker er så fine laget jeg et lite barbrett på sjenken så de ikke blir gjemt bort i ett skap.

Skal vise dere noen flere ting senere : )

Merket med , , ,

2 thoughts on “Smånytt i stua

  1. Mari sier:

    Så utrolig stilig og personlig dere har fått det. Elsker den hvite hylla på veggen. Hvor er den ifra? Det jeg liker ekstra godt med hjemmet deres, er at det er udefinertbart. Du har ikke en klassisk retro stil, industristil, bohemstil og langt ifra shabby «shit». Haha.. ingen rein stil, men likevel en litt mer unik og ny stil. Veldig artig. Jeg er like scheizofren i klesstilen som i interiøret selv. Haha!

    • Takk! Hylla er fra Ikea, minner meg om de bestemor alltid har hatt men med en litt ny twist. Jeg liker jo egentlig alt, haha, så derfor den rare mixen. Har blitt så glad i leiligheten, og stadig er den i forandring. Så gjelder det bare å huske på at det faktisk bor en fyr her også, og ikke gå helt bananas 😉

Legg igjen en kommentar

